Sommar värme!

Vilken underbart väder de har varit i två dagar nu, de känns ju som sommar! Blir så glad innombords och känner mig oerhört pigg.
Idag gjorde sista dagen på praktiken för den här veckan och jag måste få säga att de är super kul, så himla lärorikt. Idag fick jag även en liten tjuvkik på höstens händelse, Cabareten som drar igång 15 oktober. Ska bli så himla kul att se slutresultatet!

Just nu sitter jag på tåget påväg mot Torsby, ska mysa med mamma och lillasyster idag. Blev även stolt ägare till en ny mobil igår som jag inte kan med, men ska försöka få hjälp med de nu i helgen faktiskt!
Sedan imorgon ska jag åka till Sunne och bara ha en härlig och lugn dag!
Ska verkligen ta vara på den här helgen eftersom de kommer bli toppen väder hela helgen. På söndag bär de av mot Karlstad igen, känns nästan som om jag ska på en liten semester till Torsby, jag vet inte riktigt varför men de känns oerhört spännande och mysigt. Känns inte som jag sovit där på hur länge som helst! Känns jätte konstigt, men så är de.

Åhhhh underbara höst väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0