Oj då!

Här har de visst dött ut i några dagar! Kan va att de har inte funnits så mycket tid till datorn. Har hunnit med en del, Elin och jag har påbörjat väldigt mycket inför UF företaget, vi ska starta upp de innan september är slut så de blir nån ordning på de hela!
Sen har jag umgåtts med mina härliga vänner och med mamma, jag har varit på praktik och även hunnit med att kolla på lite hockey.

Imorgon är de dags för första och sista skoldagen den här veckan och de innbär naturkunskap, SKOLKORT och matte C.. Lockar inte allt för mycket och känner mig inte förbered för mitt allra sista skolkort faktiskt, men nått kanske jag får ihop från garderoben som är aceptabelt nog.
Efter skolan imorgon ska jag träffa mamma, mormor och lillasyster, eftersom de är här i stan för en gångs skull, vi ska även passa på att fira min bror som blir hela 21 år imorgon, eller ja om ca 40 min.
Ska bli en riktigt rolig måndags eftermiddag/kväll! Vem vet om jag orkar klämma in ett träningspass också!

Men nu ska jag försöka sova trotts allt regn som slår mot rutan och all vind som tar tag i rutan så jag tror hela lägenheten sugs ut!


Kameran är ut funktion också, men de finns väl alltid någon gammal goding man kan lägga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0