Sola i Karlsta!

Den lyser och sommarvärmen är här! Love it!
Har gjort två prov idag så känner att jag ser ljuset i tunnel av prov, läxor och innlämningar!
Ska snart ta mig in till stan för att möta upp Maja, så blir de mys i solen och sen en promenad. Börja känna av en förkylning så ska va lite försiktig med träningen känner jag, men blir till att dra igång så fort den är över!
Den här veckan bjuder inte på så mycket känner jag och mina dagar är så vanligt, skola, träning eller jobb, hem sova, skola träning eller jobb sova... Ungefär!
Och så kommer helgen och vad händer då? Jo då sätter man sig på ett tåg till Torsby för att bara få panik på allt töl och allt som händer, så åker man ner på söndag igen för att bearbeta allt en vecka till. Hej possitiv tjej! Nej men faktiskt så har de känts lite så. Därför ska jag stanna i Karlstad nu i några helger och komma ur rutin lite, ska göra lite nytt, tänka på ett nytt sätt och se allt ur en annan vinkel!
Ska defenetivt komma ur den här formsvackan som hållt i sig i nån månad nu. Tappat mycket på de och de är mestadels bara mig själv det drabbat och varför plåga sig själv mer.
En peppande text för mig själv! Behöver säkerligen en massa pepp från andra men mest från mig själv just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0