I wish I had missed the first time that we kissed

Godmorgon!
Halsen är inte riktigt som den ska idag, men ska försöka göra det bösta av situationen och bara ta en promenad senare.
Idag har jag sovmorgon så ska inte traska in till stan förens om en timme så vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Äter i alla fall en stor frukost just nu och de är så himla skönt att kunna äta den i lugn och ro.
Inte många dagar kvar i skolan nu heller, bara räknar ner och de känns helt underbart att ett sommarlov väntar!

Idag åker även mina tjejer till Bulgarien och jag hoppas de tar dig dit och hem utan att behöva stöta på askmolnet!

Jag gör en tummen upp för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0