Forever young

Godmorgon!
Här sitter jag och har inte mer än duschat och ätit frukost än idag, underbart med en ledig dag mitt i veckan!
Ska väl fixa mig lite, kanske plugga lite, bara må skönt och vila ut mig innan jobbet. Gör min sista dag idag också, ska bli lite tråkigt, men jag hinner inte med de just nu.
I natt hade jag besök av Martina också, super mysigt som vanligt, men hon va tvungen åka till skolan hon och här sitter jag kvar själv.

Rätt skönt att inte känna att man behöver göra något alls just nu, eller ja en uppsats men den hinner jag med.
11 dagar kvar i skolan, och då har jag räknat med avslutningsveckan, så 7 dagar kvar! Fatta snart är de sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0