Du har alltid ett val!

Här sitter jag och är glad över att lyckas hålla mig undan solsting. Låg ute i solen i ca 3 timmar utan vatten, inte speciellt lyckat men brun blev jag eller ja lite röd också. Så nu har jag äntligen börjat få lite färg, ska försöka ta mig ut imorgon också om solen tänker kicka fram.
Åkte som sagt in till stan för att fixa lite och nu har jag köpt present till lillasyster som faktiskt fyller 8 år på måndag. Hon blir så stor för fort!
Fick även med mig ett linne och en liten plåndbok hem, så det var inte en alls dum vända på stan.

Nu bör jag ta tag i min lägenhet, grovstäda hela skiten eftersom jag faktiskt inte kommer vara här så mycket nu framöver.
Ska börja kolla över lite vad jag borde ta med mig hem, får ju inte med mig allt på en gång för sommarlovet, men ska försöka få med hälften i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0