Mitt liv består av plugg..

Ja just nu består mitt liv av skola, plugg, jobb, skola, plugg, jobb, big brother, skola, plugg, jobb och så lite vila under helgen. Men vad gör de, är bara 3 veckor kvar till lov nu så de kommer nog gå rätt fort, oj shit 3 veckor! Ja då är de 3 veckor kvart tills allt ska vara klart, jahapp, då blir de att plugga lite till då. Haha, nejra så farligt är de inte, men är endel just för tillfället. Men men efter vi slutat idag vid 11 så stannad jag, Elin och Therese och kollade över kultur och stilhistorian lite, kom fram till en del bra och vi har faktiskt fått ihop en hel del så nästa vecka blir de till att börja ta kort och fixa frisyr m.m inför redovisningen.
Efter de tog jag mig en promenad från stan och hem eftersom det hade blivit bättre väder än vad de var i morse och de va skönt. Gjorde mig lite kaffe och satta mig och plugga lite historia. Känns inte som prover är alldeles för svårt och pluggar jag lite till under veckan så kommer de sitta tills måndag känner jag.. Gud villket tråkigt inlägg, bara massa plugg prat hej och hopp åt helvete med de nu...

Ska fixa lite mat, städa lite och sen drar jag på ett dubbelpass på syrefabriken tillsammans med Maja och Karin kanske också följer med. Ska bli skönt!


Slänger in lite härliga sommar bilder också mest bara för jag saknar de väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0