Tyst!

Va är de här? Här ska man sova, men går de? Nej... Jäkla grannar håll käften!

Har i alla fall haft en toppen dag med Maja, vi har tränat, solat, njutit av de underbara vädret, sett på film och ätit väldigt mycket! Kortfattat om dagen var de, har även pluggat lite.
Har varit en bra söndag för en gångs skull och den här helgen har känts ovanligt lång och de tycker jag om riktigt mycket. Känner mig utvilad och riktigt taggad för en jobbig plugg vecka! Är även röd som en kräfta i ansiktet nu, men vad gör de då? Kanske övergår till brunt innan imorgon om jag har tur.



MEN TYSTA DÅ!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Försöker typ söka alla jobb jag hittar haha, lite allt möjligt. Får jag inget av det så kanske. Men det är verkligen mitt sistahandsval haha :(

2011-04-18 @ 16:53:23
URL: http://emeliejohannesson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0