Tisdag

Försov mig imorse så kände att jag lika gärna kunde stanna hemma eftersom vi endast hade matte idag och de var första lektionen. Så här sitter jag nu och har precis skrivit klart min historia sammanfattning, skulle skrivit klart diskussionen också, men den har jag i skolan, så de får jag ta en annan dag. Ska sätta mig och kolla över naturpeovet som är om en vecka. Sedan har jag faktiskt inte så mycket mer att göra, ska väl träna lite på kultur och stilhistorian också så att jag kan de jag ska säga. Känner mig inte alls lika stressad över allt längre, kanske för att allt börjar bli klart och de är lov om två veckor. Oerhört skönt i alla fall. Ska kanske baka nått roligt sen och självklart ska jag ta mig iväg på träning eftersom det inte händer för ofta.
Jobbet igår gick bra också, topp två säljare var ju inte så dumt ändå, får hoppas på en lika bra dag på torsdag.
Är ju även hockey ikväll som man inte borde missa faktiskt, spännande!


Utan smink i min nya kill t-shirt, trevlig brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0