Oj då

Nu har jag ju inte skrivit här på hur länge som helst!
Har haft lite att göra helt enkelt, helgen har varit skit rolig och de blev utgång både fredag och lördag med trevligt folk. På söndag tog jag mig ner till Karlstad, jag och Maja hade vårat vanliga söndagsmys med poppcorn och bb. Igår var de skola hela dagen och sen jobb till 9.
Idag är de tisdag och jag börjar känna mig lite stressad över allt skolarbete, även fast de är två veckor kvar, men känns som de kommer gå så jävla fort!

Orkade inte skynda till bussen idag heller så ska ta mig en promenad in till stan om 10 min ungefär. Idag ska jag försöka hinna med att få en promenad, åka till Ikea och kolla med pappa, sätta ihop och fixa allt, börja skriva på en uppsats, städa, handla mat, laga mat, åka till Malin på myskväll, ta mig hem och sen ska jag försöka hinna med att tänka lite där emellan, lycka till Ida, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0