Fredag!

Ja då var de slut på den här skolveckan då och de är redan helg, herregud! Den här veckan har bara sprungit iväg, men jag klagar inte för det är faktiskt helg.
Ska ta tag i lite matte och naturkunskap plugg innan jag ska iväg på dans med Maja, sen får vi se vad fredag kväll bjuder på. Linette kommer ju hit senare ikväll men vad ska jag göra undertiden då? Kanska baka lite bröd eftersom jag var så bra på det sist, haha!
Nej vi får se vad som händer resten av kvällen.
Det blir i alla fall en helg i stan för jag orkar inte åka till Torsby, behöver nog den här tiden för mig själv faktiskt. Ska pyssla om mig själv och ta tag i lite saker som jag bara försökt skita i totalt under de senaste veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0