Äntligen

Drar mig mot karlstad om någon timme för lite shoping och jobb, sen ska jag umgås med bästa Maja! Känner att de är välbehövligt, behöver lite energi och då är de perefekt att åka hem till Karlstad.
Helgen har bjudit på mycket upp och ner gångar men de ska bli ändring på, ska vända tillbaka allt så jag är den jag ska va!
Åker väl tillbaka till Torsby fredag eller lördag för att på lördag fira lite valborg men sen tar jag mig till Karlstad på söndag igen. Så här tänker jag inte stanna för länge inte, för de blir bara skit av allt.

Ska ta tag i och ta med mig kameran vart jag än ska, så de kan bli lite roligare att kolla här.


Va stark och bry dig inte Ida, du kommer och komma framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0