Sent!

Klockan är egentligen för mkt redan, men jag har inte tid med att sova längre tror jag. Lite plugg här och där som ska göras, måste läsa på massa produkter och sen måste lägenheten grovstädas, jag måste hinna ta hand om mig själv och även må bra mitt upp i allt. Visst mår jag inte dåligt på nått vis men tror de är för jag inte hinner känna efter riktigt faktiskt.

Aja, imorgon görs sista dagen och efter de ska jag åka hem till Torsby som de är tänkt nu. Men man vet aldrig när jag ändrar mig. Kommer inte komma hem fören halv 10 i så fall och de är rätt sent. Vi får se vad min dag säger imorgon.
Tog faktiskt lite mysiga bilder förut, men dom ska jag försöka få in här imorgon. Tar sån tid att ladda upp bilder när jag har mobilt bredband.


På lördag ska jag mysa med mina två tjejer och de va så otroligt länge sen!

Nej nu ropar produkterna sen tror jag kudden står på tur. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0