Onsdag

Var lika jobbigt att gå upp idag som de har varit varje dag hela veckan. Förstår inte riktigt varför jag är så trött egentligen. Aja, idag har jag i alla fall varit i skolan, efter de blev de stan i en timme ungefär, köpte endast ett par tights för de är ju imorgon jag ska handla på tjejkvällen. Sen var de hem och göra mat, blev inte så gott så är inte så där super duper mätt, men får väl ta en banan om ett tag och tagga träning sen. Idag blir de dans trotts att jag har lite träningsvärk idag, men den försvinner kanske om jag har tur.
Ska ta och plugga lite historia nu hade jag tänkt och sen kanske pröva att sminka mig som min stilikon, måste ju lära mig de...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad najs det blev med tavlorna..... riktigt skarpt motiv också.

2010-09-30 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0