Ni dör ut!

Och de förstår jag, fy vad hemsk jag varit!
Just nu sitter jag här och äter korv med bröd, en riktigt super middag!
Har varit med Julia och Emma till Elgiganten idag och fixat lite och om ca 1 och en halv timme drar jag iväg på mitt första danspass för den här terminen! Åh vad skönt de ska bli att få röra på sig igen och dans? SUPER!

Igår var de full rulle hela dagen, Mikaela blev med hem fast först va vi till rusta och köpte lite små saker, handlade mat och jag pratade ännu en gång med min handledare inne på life! Känns verkligen som de kommer bli en kul praktik.
Va även över och kollade på Idas och Amandas lägenheter, dom bor faktist rätt över gatan och de känns riktigt skönt att ha några från Torsby så nära.

Imorgon är de dags för skolkort också, hatar de. Säg en gång någon någon gång har blivvit bra? Eller jo när jag var typ 3 på ett dagis kort, de gillade jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0