Gött!

Idag har jag hunnit med mycke, har varit i skolan, varit hos Julia, varit hos pappa, pluggat och även tränat ett stenhårt ki box pass. Är helt slut i armarna nu och vet inte riktigt hur d här ska gå imorgon, men vi får väl hoppas på de bästa.
Nu sitter jag här ny duschat och har just ätit 2 kokta morötter och en halv majsburk, super gott men lite salt och smör på.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och sova.


Här har ni min stilikon Rachel Bilson, ska ta fram fakta om henne, se hur hon klär sig, för sig, sminkar sig, vilken stil hon har m.m. Ska alltså göra en stilanalys. Sen ska vi sminka oss och göra oss iordning om våran stilikon, ta kort, jämföra och sedan redovisa för klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0