fullt upp!

Igår hade jag inte en lugn minut för mig själv. Praktik, kalas, städa, diska, packa, tänka och sen runt 10 fick jag väl slå mig ner i sängen och bara slappna av lite.
Idag blev jag väckt halv 8 och kunde inte somna om, så har haft en väldigt lugn morgon kan man säga. Ingen praktik idag heller eftersom idag ska min pappa gifta sig, spännande! Ska ta mig in till stan och ca 40 minuter för att fixa lite och sen ska vi äta middag.
Idag börjar mârten i Torsby så i helgen kommer de va fest och sen kommer jag få träffa alla söta gullungar som jag inte sett på år och dar!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-10 @ 11:00:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg. :)

2010-09-10 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0