blöööp!

Helt slut körd just nu, har så mkt bilder jag borde lägga upp här också.
Under den veckan som har gått med kasst bloggande har jag varit på bröllop, praktiserat, varit på mârten, festat gärnet, myst, ätit god mat, praktiserat lite mer, städat och varit en duktig hushållerska eller ja i alla fall lägenhetshållerska.

Just nu ligger jag i sängen med allt klart inför imorgon, tänkt sova en extra halv timme eller nått. Har varit på dans idag och känns helt klart bättre efter varje gång, har börjat lära mig de nya danserna och de blir bara jobbigare och jobbigare. Imorgon hade jag tänkt komma iväg på ett medelpass och nu tiden vill sig de, ska försöka hinna handla också. Herregud vad upptagen jag låter, hahah!
Trivs som fisken i vattnet på praktiken och vill helst av allt inte tillbaka till skolan, skulle kunna tänka mig att börja jobba på en gång, yeeaah!

Nej nu ska jag inte skriva något längre eftersom jag inte har några nya bilder att lägga upp, då blir de så jobbigt att läsa!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0