7 september

Dag 2 är avklarad och jag kan knappt vänta tills imorgon då jag får komma tillbaka och lära mig massa massa mer om alla produkter. Just nu känns de som jag har brist på precis allt jag sett i butiken idag och som om jag vill ha allt. De är väl så de blir, haha!
Blev ingen träning idag utan ger min kropp en dag vila till efter igår. Har nyss tagit en varm dusch och nu ser jag på Idol. Vad tror ni om de då? Tror ni de kommer va bra i år också? Jag tror faktiskt de kommer va lite anorlunda iår, men mest gillar jag de som är nu i början. Alla som gör bort sig är ju bäst.

Nästa reklam ska jag ta tag i disken som är lika stor som mounteverest just nu och sen fixa matlådan tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0