Mysamys!

Idag har jag haft en rätt okej dag, har haft miljödag i skolan och pratat om allt som finns i mat som inte är de riktiga i mat. Rätt intressant faktiskt. Slutade runt halv 2 och då blev de fika på stan med Sara, Olivia och Julia. Vi satt väl och mys prata i si så däe 2½ timme. Gick hem och pluggade av lite av allt som står på listan, sen kom mamma och Josefin och jag drog iväg på dans. Nu ligger jag i sängen efter att fått varma smörgåsar serverade, så skönt när någon pysslar lite åt en.
Liggar och ser på nyheterna just nu och jag blir så irriterad på att alla ger SD så himla mycket uppmärksamhet, lägg dom åt sida och skit i dom. Då har dom ändå inget att säga till om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0