Tisdag

Idag har de varit en riktigt bra skoldag, på yrkesämnet fick vi spela lite teater, komma på lite inför nobeldagen, sminka efter en speciell stil, gå tipspromenad och sedan få lite godis. En ritkigt toppen dag!
Efter skolan var jag och pappa och hämtade ut min hostmedicin som jag inners inne hoppas på att den ska fungera. Har tagit den två gånger nu och de känns bra faktiskt. Efter de blev jag med hem till honom, Sara och Emblisen. Var lite barnvakt medans de packade och plockade. Måste säga att jag verkligen älskar bebisar som inte skriker!

Sedan behöver jag lite hjälp? Ska på ett kalas där de är maffia tema och då undrar jag vad ska en tjej ha på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0