Röda naglar

Ja de är just vad som är på g, röda naglar så här inför julväntandet hade jag tänkt mig.

Upptäckte nyss en av mina grannar men självklart på ett lite pinsamt sätt. Båda hade tvättat fast han i b och jag i a, lat som jag är bestämde jag mig för att ta hissen men han va lite hurtig och sprang alla 3 trappor upp. Jag trodde han bodde på kanske första våningen men icke då, han bodde vägg i vägg med mig.. Så då möttes vi en gång till och så tänkte jag nu ska jag skynda mig in, men då fastnade jag med tvättkorgen och va tvungen gå ut och in flera gånger genom dörren innan jag lyckades komma in. Kanske inte låter så pinsamt men de varre faktiskt, inte jätte men lite.

Idag på yä färgade jag ögonbrynen, blev lite mörka men de försvinner ganska fort. Dom ser mer fylliga ut nu och jag kommer inte behöva fylla i dem på morgonen, skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0