Lovdag 2

Rätt så nyvaken är jag faktiskt men ändå har jag redan ätit frukost, hade tänkt att pallra mig till duschen snart och duscha bort allt de sömniga i kroppen.
Idag erbjuder dagen hundpromenad, övningsköra, färga mammis, beställa nya saker så jag kan göra massa nya halsband och sen städa... Men de gör vi sist av allt tror jag faktiskt för de e tråkigt.

Igår va en riktig slappis dag men mest tv tittande och även lite promenader men de va bara en återhämtningsdag. Jag tror faktiskt de är behövligt ibland.


Saknar min lägenhet lite faktiskt, funderar på att kanske åka ner i morgon och bara vara lite i den och sen åka tillbaka till Torsby. Kanske blir de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0