Jag hatar rubriker!

Tisdag idag och vad säger man, jo en dag närmare helgen!
Haft en helt okej dag i skolan men mycket yrkesämne. Vi fick i uppdrag att hitta ett naturmatrial och göra en sminkning efter de färgerna. Jag sminkade madde i lite höstiga grön, Brun och orang/röd. Har tyvär ingen bild än, men ska ta med usb till skolan i morgon och försöka få in dem där.
Nu sitter jag väntar på att tiden ska gå lite så jag kan pallra mig iväg till friskis och svettis. Ska köra ett box pass med Jenny idag och de känns inte som jag riktigt är i form så alltså är de behövligt!

Sen måste jag säga att pappa fyller år idag, grattis grattis! Puss


Bild nr.2 från stilikonen

Ser i princip likadan ut bara att de är lite anorlunda redigering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0