Slut i hela kroppen.

En dag närmare sommarlovet gjord!
En sovmorgon gjorde susen för mig idag,provet kändes helt okej och de tog sin tid att skriva, efter skolan blev de subway med brudsen. Solen kollade även fram en sväng, yeeah!
Mötte upp Maja och vi åkte till Molkom, en super mysigt lite "by" eller vad man säger. Åt god mat, gosade med kissemissen som va hur gullig som helst. Sen blev de även tagga match till hundra. Var en helt okej match måste jag säga även fast de blev 2-2. Men dom va bra och vi inte kanske riktigt lika bra som vi borde, men vi gjorde de bra ändå brudar!
Nu känner jag hur träningsvärken kryper sig på mig, eftersom jag är 000000 tränad så kommer de kännas super mkt imorgon. Får väl se om de blir någon skolan, har bara idrott i morgon, vet inte riktigt om jag är så sugen på de..
Helgen närmar sig också med stooora kliv!

Nej nu måste jag natta min kudde innan klockan blir för mkt, imorgon blir de sovmorgon i allafall, aewsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0