Sepe hals!

Här sitter jag och har hunnit med en massor idag och ska hinna med massor till!
Vaknade hemma hos Johan utan honom... Klädde på mig och tog en morgonpromenad, riktigt skönt. Åt fil med banan och flingor i när jag kom hem, pluggade tills det kändes riktigt bra. Gick ut och målade uthuset klart, blev inte bara färg på väggarna utan även på mig. Var helt rödprickiga på armar, händer och ansikte. Var super fin! haha..
Nu ska jag baka matbröd och en massa godsaker! Sen ska jag väl kanske försöka plugga lite till och läsa ut en bra bok!
Blir ingen träning för mig idag i allafall har svullna halsmandlar så jag nästan inte kan svälja. Kan inte bara alla förkylningar och sjukdommar gå och gräva ner sig lång lång lång bort från mitt liv och så får dom gräva upp sommaren och skicka den på posten hit! YES de låte som en toppen idé!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0