Säg ingeting till mig..

Efter skolan drog jag in till stan idag, hittade tyvär inget linne till dig gullunge! Åkte till Sara och Embla istället och myste som bara den. Helt underbart med små söta bebisar som en inget illa vill och dom är ju så rena, inget har förstört dom än! Jag älskar bebisar.
Åkte hem och fick reda på att ingen klippning idag, lite tråkigt eftersom jag sett fram emot att bli av med de slita och få lite förändring i de hela.
Nu sitter jag i alla fall här och har inte en aning om vad jag ska göra av min dag, ska väl packa och så för imorgon, men de är ju så himla mkt som ska med. Fotbolls grejer, kläder för helgen och allt + lite till.. Hatar verkligen att packa. Men se där då har vi dagens hata och dagens älska.. Hahah!

Just nu känns det som de här är påväg att bli en dålig kväll...




Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina brudar :)

2010-05-29 @ 16:09:05
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0