never say never..

Skolan gick riktigt fort idag och jag har både räknat matte bra och gjort klart bild grejerna.
Sen jag kom hem har jag städat, sett på tv och även tvättat fast de gör jag ju än men. Ska snart ta snabeldraken och dra igenom lägenheten. Magen börjar vilja ha mat också, får väl ta och börja fixa lite pasta carbonara hade jag tänkt.
Sen blir de att plugga en massor, har glosor och redovisning i morgon, på fredag har jag prov i arbetsmiljö och jag kommer inte kunna nått!


De jag helst av allt skulle vilja göra just nu är att åka till sjukhuset och hälsa på min lillasyster, Sara och pappa! Börjar få bebis abstinens!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag får snutta varje dag och hon är Jättego!! också tittar hon på mig och säger var är min storasyster.

2010-05-05 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0