det var dåligt gjort!

Här har de inte uppdateras på länge, men kan bero på att jag inte suttit vid datorn speciellt mkt.
Har haft ett bra "lill lov", har umgåtts med mina vänner och pojkvän. Tyvär har jag inte hunnit med min familj så där super duper mkt och de känns inte så jätte bra. Men det ska jag ta igen.
Idag har vi studie dag så jag är fortfarande hemma i Torsby, ska åka med 4 tåget hade jag tänkt. Ska kolla på lägenhet idag med pappsen occh jag hoppas för allt i världen att den är fin och värd pengarna. Efter de ska jag gå och träffa min saknade Emmy, har ju inte sett tjejen på 2 veckor så nu börjar de behövas.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu i 2 timmar innan jag ska hämta min kära lillasyster.

Försöker hitta ett sommarjobb, men går de bra? NEEEEJ...
Hjälp mig någon? Jag är villig att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0