Vädret (Y)

Underbara älskade väder du är så toppen just nu. Våren är på väg och det är så härligt, jag blir som ett barn igen. Mina ben vill bara springa, mina ögon tindrar i solen och mina läppar slutar inte le. Jag måste få säga att jag älskar solen!
Har inte varit så där jätte duktig på att skriva nu under lovet men jag har inte hunnit med, jag har bara njutit.
Har umgåtts med mina vänner, min familj och min älskade pojkvän. Jag har även hunnit med att åka till Branäs med mina stilbrudar. Det var en oförglömmlig helg måste jag säga, något av de bästa jag gjort trotts en massa feber och förkylning. Hade en extra ledig dag igår också så stannade i Torsby tills idag. Nog för de var jobbigt att gå upp men de var värt att få sova bredvid underbar en natt till. Gick upp 04:45 för 06:01 åkte tåget från station. Efter en kort morgon promenad till stationen så var jag faktiskt inte så trött och det kändes inte alls så jobbigt.
Kom på att jag glömde nyckeln till lägenheten hemma så var bara att åka till skolan och vänta en timme på att svenskan skulle börja. Dagen flöt på väldigt bra och slutade lite tidigare. Efter skolan gick jag och handlade, vet inte vad det var med mig idag men hade inte en aning om vad jag skulle handla. Blev i alla fall lite mat i kylskåpet. De som jag inte gillar med att handla är att de alltid blir så tungt, alla på bussen kollar och jag får ont i mina axlar i flera timmar efter. Annars känner jag mig faktiskt rätt stor när jag handlar själv så och sen när sådana dära telefon försäljare till och med frågar vad man har för abonemang så känner man sig ännu större.
Har bytt om till lite mys kläder och ska ta på mig solglasögonen, tränings skorna, stoppa lite musik i öronen och ta mig en promenad till min kära pappa där jag ska få mig lite mat i magen.
Kan berätta i kväll vad jag fick för mat för här kommer jag nog hamna i vilket fall som helst, måste fixa färganalys papprena som ska vara klara om typ 4 veckor. Men ändå det känns skönt att bli klar med de.


Här ska ni få lite mysiga bilder från Branäs!


I LOVE U GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0