Ovärt...

Idag gick jag till skolan som vanligt och hade 2 lektioner, inte kändes det så himla jobbigt inte. Skulle haft pov, men det fanns inga prov att göra. Så fick sluta vid 12 och eftersom inte vädret är så super duper bra idag så har jag ingen lust att gå ut heller..Jag hoppas verkligen att Johan kommer ner idag för Julia är inte heller hemma. Ska sova själv 2 nätter i rad, men det tror jag kommer gå bra. Håller på att plugga nu så jag får allt det gjort och slipper ha en jälla massa läxor nästa vecka.. Ska även skriva klart alla färganalyser tills på fredag tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: elin

åååååh busfrööö som inte säger till att du börjat blogga igen :D

2010-03-24 @ 11:35:55
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0