Onsdag = dans

Idag har jag inte haft någon speciellt jobbig dag. Började med svenska och där fick lyssna lite och sedan skriva lite själv. På engelska kollade vi bara på film och jag förstod inte riktigt varför vi gjorde de, men de va i alla fall skönt. Slutade redan vid 11 tiden. Jag kände att jag hade hela dagen framför mig men ändå gjorde jag inget typ. Efter skolan handlade jag, städade lite, målade naglarna, lagade mat, åt mat, bytte om och så har jag pluggat lite. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka och träna. Gillar verkligen onsdagar, det är korta dagar i skolan och sen är de dans. Så otroligt skönt att ha de lugnt mitt i veckan.
Men det som fattas är vädret nu, de är tråkigt grådassigt väder som får en att bli depprimerad. JAG VILL HA SOL FÖR JAG ÄLSKAR SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0