En slitsamm helg.

Har varit hemma i mitt kära Torsby under helgen och det har varit mysigt.
På fredagen tränade jag lite direkt när jag kom hem sen var de mys med familjen och Johan. Alltid lika härligt. Har träningsvärk än så jag knappt kan lyfta armen, DET ÄR HEMSKT kan jag lova er! Lördagen tillbringade jag med Johan och Emma. Vi hade trevligt och kollade in 4 olika filmer, Upp, Prinssesan, Coco Chanel och Allt för min syster. Jag måste få säga att den sista filmen är en riktigt älskvärd film, jag själv som är lite känslig för filmer gråter hela filmen igenom. Den är så grymt bra och ett måste för alla att se!
Dagen idag har gått lite segt eftersom det blev rätt sent igår, men vädret har varit toppen och nu har jag äntligen landat hemma i lägenheten. Ska nog göra mig iordning för kvällen och plugga lite, har många timmar att sova ikapp.
Jo just det! Jag har färgat mig, blev en lila/röd toning, men vet inte riktigt än om jag är så nöjd faktiskt så får se om jag ska lägga på en gyllen brun ton i veckan. Ni kan få ett kort i morgon på hur jag ser ut nu... Men nu ska jag gå och göra peeling, de är så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0