Onsdag

Jobbat förmiddag idag och under den tiden fick jag veta att efter den här veckan blir de en veckas jobb till. Måste tänka pengar pengar om jag ska orka de här känner jag. Sälj aldrig jordgubbar, lova mig de?
Efter jobbet cyklade jag hem och tog mig an slipandet och måladet. Vart faktiskt klar med båda bord och stolar idag. Imorgon kanske jag tar tag i byrån om de lockar nog mycket.

Just nu ligger jag här i sängen med ett vanilj ljus bredvid mig. Är ny duschad och har just tagit hand om mitt hemska ansikte som inte ser riktigt klokt ut just nu!



i en sådan här jobbar jag i hela dagarna, fast utan jul, kantigare, endast ett litet kryphål istället för dörr. Tack Stig, du gjorde min sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0