Vad säger man?

Inget går riktigt som det ska just nu, har i alla fall fårr klart lite av allt skol arbete men de är långt ifrån mycket. Håller just nu på att skriver om lite olika stilar och det är inte de lättaste. Ska försöka bli klar med det ikväll så jag har presterat något idag i alla fall. Har historian kvar som jag inte kommer någon vart med alls, ska sätta mig i blioteket i morgon och försöka få lite ordning på de i alla fall, sedan måste jag börja plugga inför no provet som är om knappt en vecka.. ´Lite stressigt så här innan jul är inte kul.. Eller stressigt jag har väl skjutit upp en del också, men ändå...

Ska ta en dusch som lite omväxling nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0