Ibland är de lätt att glömma bort.

Vad har denna dag erbjudit då?
Jo jag har haft en lugn morgon, varit hos mormor och hämtat Zorro. Vi tog en promenad och kolla på fotboll i någon timme.
Vi satt lite undan gömda i skuggan och kollade på när Torsby If spelade.


Gick tillbaka med Zorro och fick mig fika av söt mormor. Sedan blev de en kortis hem innan Julia ringde. Hon kom hit och vi pallra oss iväg till Kina restaurangen och jag åt kycklign kebab, underbart!
Sen gick vi och kolla på lite mr fotboll, sist men inte minst tillbringade vi resten av kvällen genom att strosa runt.
Nu sitter jag här och känner mig jävligt ensam.. Ska tillbringa resten av kvällen med en bok. Imorgon ska jag upp halv 7 för att beffina mig vid Björnevi halv 8...


Mina sötnosar Julia och Emma.


Sen har vi dommar Alexandra! Söööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0