Är de säkert att du älskar mig?

Haft en helt okej söndag faktiskt. Blev att jag städade rummet och lite till i huset, hittade en massa gammla söta kort och längtade tillbaka till barndommen litegrann. Sen bakade jag chcklad muffins och va social med min familj. M&M kom på besök med sötnosen och de vart lite mys.
Åkte in till hallen och hade träning med ett barn. Lite ovärt med helt okej faktiskt. Lyssnade på musik och hade en rolig stud faktiskt.
Sen kom efterlängtade Johan och hämtade mig och vi åkte till bada. Fick mat i magen och glass, blev en onyttig dag idag alltså. Kom just hem men så klart glömde Johan en massa så de var bara för honom att åka iväg igen. Jag orkade verkligen inte, så hoppas han snabbar sig och kommer hem till mig! 
 
Klockan är ställd på 05:00 i morgon, inte ett dugg sugen. Men vad gör man inte för den man är kär i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0