Torsdag

Idag har det varit en lång och härlig dag på praktiken, jag började dagen med att få en 30 minuters klassisk massage. Sedan hade jag en smink kurs och vid 11 tiden var de dags för ett sh'bam pass. Så en effektiv och njutningsfull förmiddag blev de.
Eftermiddagen var desto lugnare, hade en smink kurs och stod i fittnes receptionen hela eftermiddagen. Sen åkte jag till Lindex och köpte lite presenter till min lillasyster. Ska åka dit i morgon, var faktiskt 2 veckor sen jag var där nu så jag tyckte de va dags att åka dit.
Just nu sitter jag och smider lite planer för mig och Oskar, eftersom hans hockey säsong snart är över så ska vi ha en hel helg tillsammans bara. Ska bli skönt att komma iväg lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0