Pass jag testat under min praktik hittils

Body balance
Det är en blandning mellan yoga, pilates och tai-chi där rörlighetsträning, styrka och balans står i centrum.
Jag tyckte det var ett härligt avslappnande pass för själen men kroppens muskler fick ändå jobba. Jag skulle rekomendera de för er som är sugna på att finna ett lugn i er själva men ändå träna.


Core
Är träning för mage-, bål- och ryggstabilitet. Jag tycker de här är ett suveränt träningspass, det är intensivt och man märker verkligen av att de är magen och ryggen som får jobba. Det passet som är här på Selma spa+ är bra fart i, de är bra musik och suveräna instruktörer.
Jag ger de 5/5, för den träningsvärken jag fick!



sh´bam
Är ett fartfyllt danspass som verkligen testar konditionen, man kan göra det extremt jobbigt om man tar ut övningar mycket, man kan även göra det väldigt lätt genom att göra mindre rörelser. Det är lika roligt vilketsom tycket jag!
För er som gillar och dansa och vill släppa loss, testa det och va inte blyg. Det får också 5/5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0