Tisdag

Ännu en dag närmare lovet måste jag säga, de kommer gå i dunderfart, så snart står jag där i backen med mina brudar i Branäs. UNDERBART!
Dagen idag har varit helt okej, hade svenska och engelska och då gjorde vi inte så mkt. Skrev om Australien, så nu är vi snart klara. Hade lite matte snabt med Stellan för att senare sitta modell åt Emilia. Hon var jätte duktigt och jag hoppas det gick bra för henne. Fick lite bild och form uppgifter innan jag slutade. Det blev alltså en kort dag så då tänkte jag " äsch lika bra att dra in till stan och kolla lite". Och det gjorde jag helt rätt i, hittade mig ett par tights med nitar på från hm, även en tröja till mamma från cubus. Den var riktigt mysig och jag hoppas hon är nöjd. Åkte med halv 5 tåget hem och där hämtade mormor mig så åkte jag hem till henne och morfar. Satt mest och prata, gosade med hunden och tog det lugnt. Mamma kom runt 7  och då åkte vi hem. Det är verkligen toppen att få komma hem, men jag gillar verkligen att va själv i också. Båda ställena har sina för och nack delar om man säger så. Sitter här och väntar på att Johan ska komma och få sitt min redface! Har nämligen nyss klämmt en finne även fast jag vet att jag inte får.... Fuck!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0