Sjuk!

Feber och snor över allt ja och på de har ju inte hostan släppt än heller... Hatar vinter och kallt för man blir bara jävligt sjuk.
I förrgår sprang jag runt i hela karlstad och leta nyårs klänning men fann då ingen, kollade igår också, men de fanns så klart ingen.. Ska kolla idag igen annars beställer jag imorgon för nu vill jag ha en. Har även haft besök av älsklings Johan i två nätter, aldrig fel. Vi har ätit gott och bara tagit de lugnt. Nu ska jag snart ta en alvedon och försöka piggna till för så här kan man ju inte hålla på att må.

Vågar inte vara hemme efter ett heller för då kommer någon som ska kolla på badrummet eftersom jag inte har någon värme typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0