Mysamys.

De är så jobbigt att va i skolan med den här rinnande nästan och den här hostande halsen. Så därför ska jag gosa ner mig i sängen och se på massa tv och film ikväll. Packa gjorde jag ju igår eftersom jag hade tänkt åka till Torsby idag, men dum som jag var slutar jag ju 10 i 4 och tåget gik 5 i, lycka till lix.
På väg hem från skolan idag drog de igång och snö/hagla/rengna så de va nästan omöjligt att se något men hem kom jag och ínte nog med det, jag har fått mat i magen också.

Ja ha, vad har jag mer att berätta då.. Jo just de! Jag har ingen lampa på toaletten så de e mörkt där. Måste få hit pappa till veckan och fixa de, eller någon annan händig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0