At home!

Hemma i lägenheten nu och de är riktigt skönt, har pysslat om mig själv lite och lägenheten lika så. Har även just varit med om lite händelse, kvällen tandborstning slutande med tandkräm över hela mig, hela golvet och även stor del av handfatet, detta skedda tack vara min hosta.. Den släpper ju aldrig den här skiten! Jo just de, de va inte så där kletig tandkräm utan lödder som blir när man borstar, de bara flög och jag kunde inte göra något... Gött gjort!

Åt i alla fall julbord idag och de är ju för gött, helt underbart med julmat faktiskt, jag älskar de! Så nu har jag fått riktig julstämning trotts allt plugg..

Ska lägga mig och läsa lite naturkunskap nu innan jag somnar, hoppas något sätter sig inne på hjärnan i allafall. Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0