Slappis dag? neeej.

Idag skulle nog jag egentligen behövt en riktig slappis dag, men fick jag de nej?
Pallrade mig iväg till m&m, åt mat och sen iväg på match. Det blev en vinst med 3-1 men va ändå inge kul att spela. Nu sitter jag här och skakar lite gran på grund av astma grejser, ni vet den där jäkla brekanylen är ju farligt mer än va den är bra. Nejra, men har i alla fall nyss duschat och ska snart fixa nått att äta. Väntar på att älskling ska komma hem också, han har varit på Ikea idag och handlat lite, alltid roligt att skruva ihop.


Vill även säga lycka till alla första klass elever, gymnasiet är inte så farligt, det är bara nerverna som spökar. Själv drar jag mig till Karlstad i morgon och har en dag till sommarlov, men på tisdag ska jag dit igen och träffa mina skönheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0