Så som vi krattar gången får vi gå, du och jag...

Dålig uppdatering nu under helgen, men de har gått i ett och jag har inte hunnit med datorn speciellt mycket.
På fredag var jag upp hos Ida i Lekvatten, alltid lika kul!
Lördag kom jag hem, blev frustreraad, cyklade till Linette och hade en super bra eftermiddag/kväll med henne.
Idag är de söndag och jag har varit vaken en halv timme redan. Vaknade och var pigg, tänkte att det är väl ingen ideé att ligga kvar, så drog mig upp och nu är jag skit pigg. Ska snart hoppa i duschen, sen ska jag äta en stor stor frukost. Kanske till och med ska baka scones. Det lät riktigt lockande faktiskt!
Ska få med mig min lilla syster yster ner och fixa ihop nått gott till oss alla nu!
Ikväll får jag träffa Johan också, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0