Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Skoldagen idag har faktiskt varit lite seg, men de blir väl så när de är längsta dagen. I alla fall så fick lyssna på om "street walk" idag på svenskan och de va rätt intressant. Mycket man ska tänka på när man är ute på kvällarna fakitskt. Hade lite längre engelska än vanligt och eftersom jag är så himla kass i de så blir jag bara arg. Men idag försökte jag i alla fall, fast tror ändå jag blandade en massa tempus och skit.... Och inte får man någon extra hjälp heller när man suger så.. Åt lunch och sen hade vi matte. Jobbade på och humöret steg lite, sist var de bild och form. Men eftersom vi inte hade någon riktig sal att vara i för de hade blivit dubbelbokat så fick sluta tidigare, så jag tog och cyklade hem. Går riktigt fort nu, typ 10 minuter och de är uppför. Har inge speciellt plugg att göra idag heller så vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu innan träningen.
Kan ju alltid ta de lugnt med de är jag inte så sugen på. Kanske ska ringa Malin och se vad hon gör eller dra in till Emmy. Vi får se vad som händer.

Ska träna medelpass idag i alla fall och kanske ett corepass efter. Beror helt på hur trött jag är efter medelpasset.


Andrea sötnos i skolan! KOLLA BRUN MAGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0