Hejsan hoppsan!

Idag har varit en jätte bra dag, jag tror vädret som har kommit gör väldigt mycket. Började dagen med svenska och engelska, två rätt så fina lektioner även fast jag är jätte dålig i de. Men aja, man kan ju inte vara bra i allt somsagt!
Hade lunch och så satt vi ute i solen och njöt av sommar värmen som börjar komma. Hade matte och sen på bild o form hade vi HLR ( hjärt lung räddning ). Åkte hem och fick lite mat i magen eller ja mat och mat, havregrynsgröt med mjölk och äppelbitar i. Det är en delikatess enligt mig faktiskt.
Tog mig iväg på träning även denna dag, blev ett medelpass på syrefabriken, underbart!
Kom hem och då stod maten på bordet, vilken duktig sambo jag har. Tack så mycket Jullan för den goda tacosen.
Har tagit en varmt lång dusch nu och ska snart krypa ner i min säng och sakna min Johan lite.

Beställer biljetter idag till Stockholm också, sticker 21-23 maj med mina brudar! Det kommer bli så jävla kul, läääängtar snart ihjäl mig.

Har inga bilder eftersom kameran är hemma i Torsby. Därför tar jag nån bild från Arbresha som är från igår i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0