Söndag

Ja nu var snart även denna helg över. I fredags bjöd kvällen på härligt folk och utgång, nöjes va fullt med folk och jag hade svin kul! Igår va de upp ganska tidigt och iväg till teatern för att provsminka alla karaktärer till vinterpjäsen, gick snabbare än beräknat och vi var klara runt halv 4, mötte upp Oskar som kom från Sunne och så åkte vi hem. Bestämde oss senare för att åka till Mikaela i Skoghall, där myste vi hela kvällen med pizza, godis och tv-spel. Idag har jag betalat första handpenningen i studentresan, sen har vi åkt till Sunne och nu har Oskar åkt på samling och jag väntar på att få åka efter för att se matchen sen. Jag kommer bli en riktigt bra hpckey fru alltså! haha. Nu väntas snart ett skönt och långt höst lov och de ska bli sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0