Hemma

Igår kom jag hem från en händelserik helg i Göteborg, men den har varit toppen i alla fall. Har tycär inte tagit några kort men hoppas jag kan få dem skickade till mig i alla fall. Maja kom och såg på Big brother på kvällen och så pratade vi en massa som vanligt. Börjar bli en tradition det nu.
Idag har jag varit i skolan, sen åkte vi till CCC och kollade på massa uf företag och va på en föreläsning med Petter som berättade om sitt liv och karriär. Intressant måste jag säga.
Nu har jag och Elin just fått i oss lite mat och ska snart dra och jobba. Blir en sen kväll och mycke plugg..



Jätte taggade!

Kommentarer
Postat av: elin

åssååå idajag döööör, bilden fyfan hahahahahahhhahhahahha och åter hahahahahahhaha

2011-03-28 @ 22:58:56
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0