Dans!

Efter praktiken idag så blev det ett härligt danspass, jag älskar verkligen att gå på dom, blir både glad och motiverad till nya grejer! Dock inte till att damsuga och plugga men som sagt NYA grejer. Hahah!
Satt just på kanten av sängen och tyckte synd om mig själv för jag frös, sen kom jag på att jag har ju två duntäcken i sängen och massa kuddar som värmer. Så varför la jag mig inte där från första början? En bra fråga...

Imorgon är de näst sista praktik dagen och de är både tråkigt och skönt. Skönt att skolan börjar så jag får träffa mina tjejer hela tiden och även att jag slipper sluta 7 varje dag. De är ju så klart mer tråkiga saker, t.ex. kommer jag inte träffa mina härliga handledare varje dag, inte heller träffa massa trevlig folk eller stå i kassan och va nöjd med mig själv. Men de kommer fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0